ساعت های میلیونی در دستان میلیاردر های تهرانی! + عکس

برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 77813
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


ساعت های میلیونی در دستان میلیاردر های تهرانی! + عکس

جنس طلا،بدنه الماس

ساعت های میلیونی در دستان میلیاردر های تهرانی! + عکس

از نگاهش معلوم است باور نمی كند من كه سر و وضعم بیشتر به دانشجوهای ندار می خورد اینقدر پول داشته باشم كه گرانقیمت ترین ساعتشان را بخرم. كمی وراندازم می كند و بعد مثل اینكه توضیح دادن درباره ساعت های فروشگاه مثل ادای دین به آنهاست با شور و حال خاصی كه فقط باید با چشم های خودتان می دیدید از قیمت ها شروع می كند: «گران ترین ساعت  ما 19 میلیون تومان قیمت دارد و جنس آن از طلاست و در بدنه اش الماس به كار رفته است. ارزان ترین ساعت شركت ماهم چیزی در حدود 6 میلیون تومان می شود.»

ساعتی با قیمت یک میلیارد و 200میلیون تومان

«افراد خاصی و آن هم از قشر مرفه می توانند ساعت های ما را خریداری كنند. ساعت های 200، 300 هزار تومانی هم كار آدم را راه می اندازد ولی بیشتر مشتری  ها یا به قول معروف مدباز هستند یا به دنبال اجناس لوكس می گردند.»

این حرف ها را جوانك فروشنده در جواب سؤال هایم كه دارد مشكوكش می كند می گوید و می پرسد:" ببخشید ولی این اطلاعات به چه درد شما می خورد؟" اینجاست كه مجبورم هویتم را فاش كنم و قول دهم به شرطی كه اسمش را در گزارش نیاورم فقط از اطلاعاتش استفاده كنم. او كه 12 سال سابقه كار در ساعت فروشی دارد می گوید:  «بیشتر خانم ها مشتری ما هستند و دلیلش هم چشم و همچشمی بین آنهاست. اصلاً ساعت، عینك، كیف و خودنویس جزو اجناس لوكس به حساب می آید.»

او جمله مشهور ورد زبان ساعت سازان سوئیسی را برایم تكرار می كند: «سوئیسی ها می گویند ما برای نیم درصد از مردم كشورهای مختلف ساعت تولید می كنیم. یعنی جامعه هدف آنها در ایران تنها نیم درصد مردم كشور است. چون افرادی كه به دنبال این ساعت ها می آیند اولاً جیب های پرپولی و دوماً سلیقه های خاصی دارند. ساعت های گرانقیمت همگی دست ساز هستند و تعداد محدودی از آنها تولید می شود. حتی بعضی از ساعت ها پیش فروش می شوند.»

جوان فروشنده مثل هر كس دیگری كه می خواهد خودش را در شغلش حرفه ای نشان دهد به آمارهای جالبی اشاره می كند: «الان در سوئیس 130 برند تولید می شود كه هم گران قیمت است و هم ارزان قیمت. گران ترین ساعتی كه به گوشم خورده متعلق به برند (Patec philippe) با قیمت یك میلیارد و 200 میلیون تومان است!»

ساعت چنگیز خان

ساعت های میلیونی در دستان میلیاردر های تهرانی! + عکس

به فروشگاه دیگری می روم كه 3 برند مشهور سوئیسی را می فروشد.جوان فروشنده با روی خوش می نشیند پشت میز و درباره ساعت هایشان توضیح می دهد: «گران ترین ساعتی كه فعلاً در فروشگاه داریم 39 میلیون تومان است، اما اگر بخواهید سفارش ساخت از روی كاتالوگ شركت را بدهید قیمت ها تا مرز یك میلیون دلار هم می رسد.»

اینجا تهران است سال 1391،من الان در یك ساعت فروشی در شمال تهران هستم. این جمله مثل یك پیام مهم تلگرافی در ذهنم چرخ می خورد تا من را به واقعیت همچنان وصل نگه دارد.

حرف های فروشنده دوباره من را به خود می آورد وقتی درباره علت گرانی ساعت ها می پرسم. «دلیل اصلی گرانی این ساعت ها، برند آنهاست. درست است كه طلا و سنگ های قیمتی هم در آنها به كار رفته و همگی دست ساز هستند اما برندها در این میان نقش تعیین كننده ای بازی می كنند.»

بلند می شود و از داخل یكی از كشوهای میز كناری كاتالوگ می آورد و ورق می زند تا می رسد به صفحه «چنگیز خان»! صفحه ای كه توضیحاتی درباره ساعتی نوشته با نام چنگیزخان كه تنها 30 عدد از آن در دنیا وجود دارد و تازه همه پیش فروش شده اند با قیمت نجومی 800 میلیون تومان!

او به ساعت های شگفت انگیز دنیا اشاره می كند و می گوید: «یكی از برندهای مشهور صفحه ساعت هایش را از خاك كره ماه می سازد و یكی دیگر تكه ای از كشتی تایتانیك را در بدنه ساعت به كار برده است!»

و حکایت آن نیم درصد

توقع دارید با این قیمت هایی كه به گوشم خورده برای جمع بندی این گزارش چه چیزی بنویسم. فعلاً در این شرایط باید یك بار دیگر به همه چیز فكر كنم. به آن نیم درصد مردمی كه می توانند این ساعت ها را بخرند، به ساعت هایی كه دیگر فقط نمایانگر زمان نیستند و حتی به دستفروش های این شهر بزرگ كه ساعت های چینی 2 هزار تومانی می فروشند و به خیلی چیزهای دیگر كه فكر می كنم چراغ سؤال های زیادی را در ذهن شما روشن كرده باشد.سوال هایی از این جنس که وقتی اکثریت مردم در مخارج روزانه شان وامانده اند این «اشرافیت ارتجاعی» تا کجا و تا به کی مانور مبتذل خود را ادامه خواهد داد?


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 16 / 12 / 1392





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com